Du och jag <3

28.10.2019

I helgen konstaterade vi att det är 4 veckor kvar tills vi är gifta. Helgen har därför spenderats tillsammans så nära varann vi kan. Har lett till många samtal, tårar och konstaterad kärlek. I lördags var vi i Borås och köpte kläder till Oscar, han beställde sin ring. Hittade skor också, till båda. Tiden går sjukt fort och jag känner mig väldigt lycklig över att han vill vara med mig. Hemma provade vi alla kläder. Min klänning med skor och han med sina kläder och skor. Känner i hjärtat att detta är så rätt det kan bli! Han är så fin, på alla sätt, går inte riktigt att beskriva. Känslorna flödar ut i en evighet, inget stopp. "Bara du och jag babe!"

Nu gäller det att få färdigt resten av sakerna. Inte ens 4 veckor kvar nu, lite stressigt men tillsammans så ska vi nog lösa det. Har sytt färdigt en av tjejernas klänningar. Oscars stora tjejs klänning, märktes att hon kände sig som en prinsessa i den. Ville knappt ta av den :D Så kul att kunna sy dem här klänningarna för dem. Ska bara fixa resten också ;)

Nu väntar vi på Oscars ring, den kommer troligen nästa vecka. Dekorationer, blommor och tjejernas klänningar. Håller på med låten också, hoppas den kan bli inspelad till helgen, helt klart. :)

© 2019 Sarahs livsstilsblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång