Bröllops-update!

15.10.2019

Nu är det ca 6 veckor kvar tills vi ska gifta oss och idag var första natten jag sov dåligt. Känner av nervositet i kroppen som gör att jag vet... jag vet att det kommer fortsätta. Jag brukar ju ha väldigt lätt för att somna. Jag brukar inte vara så nervös av mig men nu är jag det... Nervös för den dagen, hur den kommer bli, vilka känslor vi kommer ha, vilka vi kommer träffa. Vet att det bara är folk vi tycker om och bryr oss om som kommer. Jag med mina känslor, måste på något sätt intala mig att det är ok. Det är ok att känna det man känner. Jag trodde inte att jag och Oscar skulle bli tillsammans, att han skulle vara den jag vill dela mitt liv med, allt som ingår där. Det har hänt mycket den sista tiden i mitt liv. Förändringar som gjort livet till något annat, något där jag inte kan kan tänka mig att vakna utan honom, inte somna utan att vara i hans famn. 

Känslorna är starkare än någonsin, vill bara vara med honom, vart vi än är, vad vi än gör <3 

Kan inte säga mer än att jag är nervös, nervös, nervös... 

© 2019 Sarahs livsstilsblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång